Resultados 1 al 6 de 6

Predeterminado The Splatters estará al 50% del 10 al 16 de Julio

Registrate en los foros para dejar de ver este anuncio
    Por 400MP te podrás llevar este juego :

While The Splatters were well received by its fans, the fan base is still too small – which means lots of people are missing out.
    So to get more people on board “The Splatters” goes on sale for only 400 MS Points.
    So, for those who didn’t get a chance to check it out with the flood of mega-hits landing on the Xbox marketplace, or accidentally (we know you didn’t really mean it) dismissed it as just “another physics based casual game” – now is your chance to get it and experience yourself the level of challenge, skill and depth it has wrapped in an “arcade-style” packaging.
    If you are already fan (thank you!), now’s a great time to spread the word.
    Look for us under Sales & Specials on the XBOX dash between July 10 – 16. For one week only and at half the price, it’s really a steal!
    We’ve also updated our trailer!
    We had so many great reviews that we decided to update our trailer and add quotes from some gaming sites who had a blast playing our game. We called this one “Reviews are here”. Check it out below.

Fuente

2. Los siguientes 2 usuarios estan agradecidos a montrovat por este mensaje:

Gracias! Esto es un no parar. Creo que en esta ocasión esperaré.Mis próximas compras serán Dungeon Fighter Live, Deadlight, Dust y posiblemente Wreckateer.

4. El siguiente usuario esta agradecido a Glodin por este mensaje:

Yo si no sale alguna otra oferta esa semana seguramente lo compre, el Ilomilo ya lo tengo avanzado y así ya tengo sustituto para cuando termine, Fez tendrá que esperar.

6. El siguiente usuario esta agradecido a montrovat por este mensaje:

8. Los siguientes 2 usuarios estan agradecidos a boxforever por este mensaje:

Tiene una pinta genial, yo ya lo he comprado y descargado. A ver si lo puedo probar esta noche.

10. El siguiente usuario esta agradecido a montrovat por este mensaje:

Registrate en los foros para dejar de ver este anuncio
    Como algo tan simple puede ser tan divertido:

12. Los siguientes 2 usuarios estan agradecidos a boxforever por este mensaje:

Bookmarks